Followers

Thursday 30 June 2011

Dia niey NAME dia yaya. nie aku nak cite niey :) .
dulu aku suke dia.sbb dia tu COMEL,BAEK dan JUJUR .senang2 dia tu sempurna la... but... satu ary tu.. aku dapt memiliki aty dia.. tapi x lame... :( . sbb kite putus atas dasar. persahabatan.. :(
dia lebih syg kan aty kawan dia dari pada aku.. but... x de ape yg megubah tentang diri dia.. dia ttp dgn peranan dia...
Suatu ary nanti aku harap dia akan dapt.. laki lebih baek dari aku..
Asal kan korang tau..yg dia niey kawan aku hingga ahirat...
                                                                                 
                                                                             YangBenar 
                                                                              Daniel Syed Anur

1 comment:

  1. nice blog...sy udah follo..follo sy jgak yea :D
    http://hanamici14.blogspot.com/

    ReplyDelete